|
Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o.
Lidmila, Ondřej
Lidmila, O., Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Hlavním tématem této práce je návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Práce má dvě části -- Literární přehled a Výsledky. V literárním přehledu jsou na základě studia odborné literatury sumarizovány poznatky související s tématem. Druhá část -- Výsledky, je založena na analýze vnitřního prostředí společnosti ADCALL systems s.r.o. a vnější analýzy slovenské-ho trhu. Na základě těchto dvou analýz je rozhodnuto, zda může tato společnost na Slovenský trh expandovat. Pak je uvažováno, jakou variantu pro vstup vybrat. Na konci této práce je vybrána jedna z možností a je vytvořena strategie vstupu včetně ekonomického zhodnocení.
|
|
Podnikatelský plán na zřízení a rozvoj firmy pro rozvoj finanční a ekonomické gramotnosti obyvatel
Škramlíková, Renata ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Zemanová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán za účelem založení nové společnosti EkonomLife s.r.o. Společnost bude primárně poskytovat vzdělávání pro zvýšení finanční gramotnosti obyvatel Jihočeského kraje. V teoretické části popisuji základní části podnikatelského plánu a přibližuji oblast vzdělávání se specializací na finance a finanční gramotnost. Zejména se detailněji věnuji hře "VirtuLife", která je stěžejním nástrojem pro výuku finanční gramotnosti a současně marketingovým nástrojem vhodným pro komunikaci s cílovými skupinami klientů nové společnosti. V praktické části analyzuji vnitřní a vnější prostředí firmy a ze získaných zjištění navrhuji vhodnou prodejní a marketingovou strategii společnosti. Současně hodnotím finanční možnosti společnosti sestavením zakladatelského rozpočtu. Závěrem práce docházím ke zjištění, že vznik nové společnosti je v této době velmi rizikový a bylo by lepší nalézt jiné možnosti pro oslovení potenciálních klientů.
|
|
Organizační architektura se zaměřením na strategii ziskově orientovaného podniku
Křížová, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Práce je kritickým hodnocením podnikatelské činnosti vybraného subjektu. V teoretické části je čtenář seznámen s organizační architekturou a s jejími složkami (prostředí, struktura, strategie, kultura). Analytická část zobrazuje organizační architekturu konkrétní společnosti, zabývá se prostředím, ve které firma působí, a odhaluje její kulturu. Zvláštní pozornost je věnována strategii podniku. Na základě externí a interní analýzy jsou navrženy změny, které povedou ke zkvalitnění nabízených služeb, ke zvýšení efektivnosti, k vytvoření konkurenční výhody podniku na trhu a k jeho dlouhodobému rozvoji.
|