Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o.
Lidmila, Ondřej
Lidmila, O., Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Hlavním tématem této práce je návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Práce má dvě části -- Literární přehled a Výsledky. V literárním přehledu jsou na základě studia odborné literatury sumarizovány poznatky související s tématem. Druhá část -- Výsledky, je založena na analýze vnitřního prostředí společnosti ADCALL systems s.r.o. a vnější analýzy slovenské-ho trhu. Na základě těchto dvou analýz je rozhodnuto, zda může tato společnost na Slovenský trh expandovat. Pak je uvažováno, jakou variantu pro vstup vybrat. Na konci této práce je vybrána jedna z možností a je vytvořena strategie vstupu včetně ekonomického zhodnocení.
Podnikatelský plán na zřízení a rozvoj firmy pro rozvoj finanční a ekonomické gramotnosti obyvatel
Škramlíková, Renata ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Zemanová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán za účelem založení nové společnosti EkonomLife s.r.o. Společnost bude primárně poskytovat vzdělávání pro zvýšení finanční gramotnosti obyvatel Jihočeského kraje. V teoretické části popisuji základní části podnikatelského plánu a přibližuji oblast vzdělávání se specializací na finance a finanční gramotnost. Zejména se detailněji věnuji hře "VirtuLife", která je stěžejním nástrojem pro výuku finanční gramotnosti a současně marketingovým nástrojem vhodným pro komunikaci s cílovými skupinami klientů nové společnosti. V praktické části analyzuji vnitřní a vnější prostředí firmy a ze získaných zjištění navrhuji vhodnou prodejní a marketingovou strategii společnosti. Současně hodnotím finanční možnosti společnosti sestavením zakladatelského rozpočtu. Závěrem práce docházím ke zjištění, že vznik nové společnosti je v této době velmi rizikový a bylo by lepší nalézt jiné možnosti pro oslovení potenciálních klientů.
Organizační architektura se zaměřením na strategii ziskově orientovaného podniku
Křížová, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Práce je kritickým hodnocením podnikatelské činnosti vybraného subjektu. V teoretické části je čtenář seznámen s organizační architekturou a s jejími složkami (prostředí, struktura, strategie, kultura). Analytická část zobrazuje organizační architekturu konkrétní společnosti, zabývá se prostředím, ve které firma působí, a odhaluje její kulturu. Zvláštní pozornost je věnována strategii podniku. Na základě externí a interní analýzy jsou navrženy změny, které povedou ke zkvalitnění nabízených služeb, ke zvýšení efektivnosti, k vytvoření konkurenční výhody podniku na trhu a k jeho dlouhodobému rozvoji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.